1135 Budapest, Szabolcs utca 33.

Tel.: (1) 8869-300, E-mail: ogyei@ogyei.gov.hu

1372 Postafiók 450.

ENGLISH

Mellékhatás bejelentő
NOR keresőfelület Minőségi kifogás
magisztrális gyógyszerek
OGYÉI2023 Konferencia

Közlemény elektronikus ügyintézést érintő üzemzavarról

Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezésegészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2020. április 22. 10:08 órától 14:32 óráig az informatikai rendszerek működőképességét akadályozó váratlan esemény miatt az elektronikus ügyintézés szünetelt. Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez használt CESP felületre – beküldhetők voltak a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt- nem történhetett meg. 

Mivel az üzemzavar a hatóságnál az elektronikus ügyintézésben napi 4 órát elérő szünetelést eredményezett, ezért az adott nap, tehát 2020. április 22. napja nem számít bele az ügyintézési határidőbe, a folyamatban lévő ügyek esetében sem. Az ezen időszak alatt akár az OGYÉI Hivatali Kapujára beküldött, akár a CESP-re feltöltött vagy postai úton feladott küldemények tekintetében az eljárásra irányadó ügyintézési határidők – természetesen itt figyelemmel a kézbesítésre vonatkozó szabályokra is -, az átvételt követően indulnak meg. 

Megértésüket köszönjük!
Frissítve: 2020.04.30 13:29